Wednesday 16 May 2012

ေလးလအတြင္း ဖုန္းျဖင့္ လူကုန္ကူး တုိင္ၾကားမႈ ၃ဝဝ ေက်ာ္ ရိွ

(ရန္ကုန္၊ ေမ ၁၄)
ယခုႏွစ္ ေလးလတာ ကာလအတြင္း လူကုန္ကူးမႈ ကာကြယ္တားဆီးေရး ဗဟိုအဖဲြ႕သို႔ တုိင္ၾကားခဲ့သည့္ လူကုန္ကူးမႈ အမႈေပါင္း သံုးရာေက်ာ္ အနက္ တိက်စြာ သတင္းေပး တုိင္ၾကားမႈ အလြန္နည္းေၾကာင္း လူကုန္ကူးမႈ ကာကြယ္ တားဆီးေရး ဗဟုိအဖဲြ႕မွ တာဝန္ရိွသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ လူကုန္ကူးမႈ တားဆီး ကာကြယ္ေရး ဗဟို အဖဲြ႕သည္ လူကုန္ကူး ခံရသည္ ဟု မသကၤာဖြယ္ရာ ေတြ႕ရိွရ ပါက ဆက္သြယ္ တုိင္ၾကားႏုိင္ ရန္ အေရးေပၚ (Hot Line) ဖုန္းမ်ားမွ တစ္ဆင့္ မည္သူ မဆုိ အခ်ိန္မေရြး တုိင္ၾကားႏိုင္ သည့္ စနစ္ကို ယမန္ႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၁၃ ရက္ေန႔မွ စတင္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။

အဆုိပါ Hot Lineစနစ္ ေၾကာင့္ ယခင္ကထက္ လူကုန္ကူးမႈ ျဖစ္စဥ္မ်ားအား ျပည္သူမ်ားမွ သက္ဆုိင္ရာသုိ႔ သတင္းေပး တုိင္ၾကားမႈမွာ လည္း ပိုမုိလာခဲ့ၿပီး လက္ရိွ စာရင္းမ်ား အရ ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလမွ ဒီဇင္ဘာလ ကုန္အထိ Hot Line မွတစ္ ဆင့္ သတင္းေပး တုိင္ၾကားမႈ ၁ဝ၈ ႀကိမ္ႏွင့္ ယခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ မွ ဧၿပီလကုန္ အထိ သတင္း ေပး တုိင္ၾကားမႈ ၃ဝဝ ေက်ာ္ အထိ ျမင့္တက္လာခဲ့ေၾကာင္း သိရ သည္။
သို႔ေသာ္ သတင္းေပး တိုင္ ၾကားမႈမ်ားမွာ တိက် ခုိင္လံုစြာ ေပးႏုိင္မႈ အလြန္ နည္းပါးသည့္ အတြက္ ကာကြယ္ တားဆီးရာတြင္ မလိုလားအပ္ေသာ အခက္အခဲမ်ား ႏွင့္ ရင္ဆုိင္ ၾကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း အထက္ပါ ပုဂၢိဳလ္က ေျပာသည္။

လူကုန္ကူးမႈ ျဖစ္စဥ္မ်ားအား မသကၤာဖြယ္ရာ ေတြ႕ရိွရပါက Hot Line ဖုန္းနံပါတ္မ်ားမွ တစ္ဆင့္ မည္သူ႕ကုိ မည္သူမွ မည္သည့္ေနရာ၊ မည္သည့္ အခ်ိန္၌ မည္သို႔ ေျပာ ဆိုစည္း႐ုံး ေခၚေဆာင္သြားေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ ေခၚေဆာင္ သြားခံရသည့္အခါ မည္သို႔ ျဖစ္ပ်က္ ၾကံဳေတြ႕ရသည္တုိ႔ ကို ျပည့္စံုတိက်စြာျဖင့္ ေျပာဆိုတုိင္ ၾကားေပးမည္ ဆုိပါက လူကုန္ကူးခံ ရမည့္သူမ်ားကို အခ်ိိန္မီ ကယ္တင္ႏုိင္မည္ ျဖစ္သကဲ့သို႔ လူကုန္ကူးသူ မ်ားကိုလည္း လြတ္ေျမာက္မႈ မရိွေစဘဲ ဥပေဒအရ အခ်ိန္မီ ဖမ္းဆီး အေရး ယူႏုိင္မည္ ျဖစ္သည့္ အတြက္ တိက် ခိုင္လံုေသာ သတင္း အခ်က္အလက္ မ်ားအား ျပည့္စံုစြာ ေျပာၾကား၍ တုိင္ၾကားရန္ အထူးလို အပ္ေၾကာင္း ၄င္းကဆက္ေျပာသည္။

”သတင္း အတိအက် ရေအာင္ ေမးျမန္းေပမယ့္ တခ်ဳိ႕က မေျပာ ႏုိင္တာေတြ ရိွသလို၊ တခ်ဳိ႕က် ေတာ့လည္း မလုပ္ေပးခ်င္လို႔ ရစ္ေနတယ္ ထင္ၿပီး ဖုန္းခ်သြားတာမ်ဳိး ႀကံဳရတယ္။ ကြၽန္မတို႔ဘက္က ေမး ျမန္းရတယ္ ဆုိတာက တခ်ဳိ႕ လူ ကုန္ကူးသူေတြဟာ လူကုန္ကူးမႈ ကာကြယ္ေရး အဖဲြ႕ေတြကို သတင္း မွားေတြ ေပးၿပီး တစ္ဖက္ ကေန လူကုန္ကူးမႈေတြ က်ဴးလြန္ သြားတာမ်ဳိး မျဖစ္ေအာင္နဲ႔ လူကုန္ကူးခံ ရသူေတြ ကို လူကုန္ကူးတဲ့ သူေတြက ဘယ္ ေနရာကေန ဘယ္ေနရာကို ေခၚ သြားလဲ ဆုိတာ သတင္း အတိအက် ရရင္ လမ္းကေန အခ်ိန္မီ ကယ္ဆယ္ လို႔ရႏိုင္ေအာင္ စစ္ေဆးေမး ျမန္းရတာပါ” ဟု လူကုန္ကူးမႈ ကာကြယ္ တားဆီးေရး ဗဟိုမွ အဖဲြ႕ဝင္ ရဲအရာ ရိွႀကီး တစ္ဦးက ေျပာ သည္။

ျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ အေရးေပၚ (Hot Line) ဖုန္းနံပါတ္မ်ားအား လူကုန္ကူးမႈ ျဖစ္စဥ္မ်ားကို တုိင္ၾကား သတင္း ေပးႏုိင္႐ုံမွ်မက လူကုန္ကူးမႈႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ သတင္း အခ်က္ အလက္မ်ားႏွင့္ သိရိွလုိသည္ မ်ားကုိ အခ်ိန္မေရြး ဆက္သြယ္ ေမးျမန္းႏုိင္ေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ ေမး ျမန္းရာတြင္ ဖုန္းလက္ခံေျဖၾကား သူမွ ႐ိုင္းျပစြာ ေျပာဆုိ ဆက္ဆံျခင္း၊ တုိင္ၾကားမႈအား လက္ မခံျခင္းႏွင့္ ဆက္ဆံေရး မေျပ ျပစ္မႈမ်ား ရိွပါက ဖုန္းလက္ခံ ေျဖၾကားသည့္ ေန႔ရက္၊ အခ်ိန္ ႏွင့္ ဆက္သြယ္သည့္ ဖုန္းနံပါတ္ တုိ႔အား မွတ္သားကာ ေနျပည္ ေတာ္ လူကုန္ကူးမႈ ကာကြယ္ တားဆီးေရး ဗဟုိအဖဲြ႕ ဖုန္း ဝ၆၇-၄၁၂၅၅၅ ႏွင့္ ဝ၆၇-၄၁၂၆၆၆ တုိ႔သုိ႔ ဆက္သြယ္ တုိင္ၾကားႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။
သူရထြန္း
 Popular Myanmar News Journal
Ref: MNN

0 comments:

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes