Thursday 27 October 2011

ထိုင္းေရႀကီးမႈႏႇင့္ ဥေရာပအက်ပ္အတည္းေၾကာင့္ ေရာ္ဘာေစ်းႏႈန္း ၁၄ လအတြင္း အနိမ့္ဆံုးသို႔က်ဆင္း

b30_13
ဥေရာပ၏ ေႂကြးၿမီအက်ပ္အတည္း ကယ္ဆယ္ေရးမဟာဗ်ဴဟာႏႇင့္ ပတ္သက္၍ ျပင္သစ္ႏႇင့္ ဂ်ာမနီ သေဘာထားကြဲလြဲေနေသာေၾကာင့္ ေရာ္ဘာေစ်းႏႈန္းသည္ ၁၄ လအတြင္း အနိမ့္ဆုံးသို႔ က်ဆင္းသြားခဲ့သည္။
တိုက်ဳိ စေတာ့အိတ္ခ်ိန္းတြင္ မတ္လအတြက္ ႀကိဳေပးေစ်းကြက္၌ ေရာ္ဘာတစ္တန္လွ်င္ ၃၆၆၉ ေဒၚလာသို႔ က်ဆင္းသြားခဲ့ေၾကာင္း သိရၿပီး ၂၀၁၀ ျပည့္ႏႇစ္ ၾသဂုတ္လ ေနာက္ပိုင္းအနိမ့္ဆံုးသို႔ ေရာက္ရႇိသြားခဲ့သည္။ဥေရာပေႂကြးၿမီ အက်ပ္အတည္းသည္ အီတလီႏႇင့္ စပိန္ကိုလည္း ၿခိမ္းေျခာက္လာေနခ်ိန္တြင္ ဥေရာပဘ႑ာေရး အက်ပ္အတည္း တည္ၿငိမ္မႈအတြက္ ယူ႐ို ၄၄၀ ဘီလ်ံ သံုးစြဲရန္ ဥေရာပေခါင္းေဆာင္မ်ားက နည္းလမ္းမ်ား ရႇာေဖြေနသည္။
ဥေရာပသမဂၢသည္ တ႐ုတ္ၿပီးလွ်င္ ေရာ္ဘာကို အမ်ားဆံုးသံုးစြဲသည့္ေဒသျဖစ္ၿပီး ၿပီးခဲ့သည့္ႏႇစ္က ေရာ္ဘာတန္ ၁ ဒသမ ၁ သန္း သံုးစြဲခ့ဲေၾကာင္း စင္ကာပူအေျခစိုက္ International Rubber Study Group က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ထိုင္းေရႀကီးမႈေၾကာင့္ ကားထုတ္လုပ္မႈ မ်ားက်ဆင္းခဲ့ရာ ေရာ္ဘာ ၀ယ္လိုအားလည္း က်ဆင္းလာႏိုင္ေၾကာင္း စိုးရိမ္ခဲ့ၾကသည္။ ထိုင္းေရာ္ဘာေစ်းႏႈန္းသည္ ေအာက္တိုဘာလ ၂၀ ရက္ေန႔တြင္ ၁ ကီလိုဂရမ္လွ်င္ ၄ ဒသမ ၀၅  သို႔ ၁ ဒသမ ၂ ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ေၾကာင္း ထိုင္းေရာ္ဘာသုေတသနသိပၸံက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ထိုင္းသည္ ယမန္ႏႇစ္က ေရာ္ဘာတန္ ၃ ဒသမ ၂ သန္းတင္ပို႔ခဲ့သည္။

ထိုင္းတြင္ေရႀကီးမႈေၾကာင့္ တိုယိုတာႏႇင့္ ဟြန္ဒါအပါအ၀င္ ဂ်ပန္ကားထုတ္လုပ္သူမ်ားသည္ တစ္ရက္လွ်င္ ကားထုတ္လုပ္မႈ ၆၀၀၀ ခန္႔ ေလ်ာ့က်ခဲ့ေၾကာင္း ဂ်ပန္ကားထုတ္လုပ္သူမ်ားအသင္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ဂ်ပန္ကားထုတ္လုပ္သူမ်ားသည္ ယမန္ႏႇစ္က ထိုင္းႏိုင္ငံတြင္ ကား ၁ ဒသမ ၆ သန္းထုတ္လုပ္ခဲ့ၾကၿပီး စုစုေပါင္း ထိုင္းကားတင္ပို႔မႈ၏ ၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ကို တင္ပို႔ခဲ့ၾကသည္။
Ref: EMG

0 comments:

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes