Friday, 27 May 2011

ပံုရိပ္မ်ားအလြန္ …(ေရးသူ - ယုပမ္)


နားထဲမွာ  အသံသဲ့သဲ့ေလးပဲ ၾကားေနရတယ္ ဆိုရင္ေတာင္ အဲဒါေတြက ကင္မရာက ရွပ္တာသံေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ ကြၽန္မအနားက ပံုရိပ္ေတြ၊ ဖလင္ ကြက္ေတြလို တစ္ကြက္ၿပီး တစ္ကြက္ ျမင္ေတြ႕ေနရတဲ့ ပံုရိပ္ေတြ။
အကယ္၍မ်ား ဒါဟာ ကြၽန္မရဲ႕ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ဆိုရင္ ကြၽန္မဟာ ကြၽန္မပတ္၀န္းက်င္က သူေတြအေၾကာင္း ကြၽန္မခ်စ္တဲ့ သူေတြအေၾကာင္း ေတြးေနသင့္တာေပါ့။ ခုလိုမ်ိဳး ေၾကာင္စီစီ အေတြးမ်ိဳးနဲ႔ ကင္မရာခလုတ္ႏွိပ္သံေတြ ၾကားေယာင္ေနမယ့္အစား၊ ပံုရိပ္ေတြကိုပဲ  ေျပးျမင္ေနမယ့္အစား ကြၽန္မလုပ္ သင့္တာက တစ္ခုခုလို႕ ထင္ေပမယ့္ တကယ္တမ္း လုပ္ျဖစ္ေနတာက ဒီပံုရိပ္ေတြၾကားမွ လွည့္လည္ သြားလာမိေနတာပဲ။

ဟုတ္တယ္။ ကြၽန္မရဲ႕ ၿငိမ္းေအးရာ တစ္ခ်ိဳ႕က အဲဒီပံုရိပ္ေတြ ၾကားထဲမွာပဲ ရွိတယ္။ ကြၽန္မျပံဳးတယ္၊ ကြၽန္မရီတယ္၊ တစ္ခါတရံ ငိုတယ္ကြာ၊ ဘာျဖစ္လဲ။ ကြၽန္မၾကည့္တဲ့ ပံုရိပ္ေတြက ကြၽန္မကို လူသားဆန္တဲ့ ခံစားမႈေတြ ေပးႏုိင္လို႕ပဲ။ ဓာတ္ပံုေတြကို ကြၽန္မခ်စ္တယ္။ သူတို႕က ရိုးသားတဲ့ အရွိကို အရွိအတိုင္း  တင္ျပမႈေတြျဖစ္တယ္။ ကြၽန္မေဖေဖလို ကြၽန္မကို စိတ္ဆင္းရဲရေအာင္၊ နာက်င္ ငိုေၾကြးရေအာင္ သူတို႕မလုပ္ၾကဘူး။ ေမေမ့ကို ၾကည့္ၿပီး ၀မ္းနည္းစိတ္ ပ်က္ခဲ့ရသလိုမ်ိဳး သူတို႕ကို ၾကည့္ၿပီး ကြၽန္မ မခံစားခဲ့ရဘူး။ သူတုိ႕ေတြက ေဆြမ်ိဳးေတြလို ေငြစကားမေျပာဘူး။ ခလုတ္တစ္ခ်က္ ႏွိပ္တာနဲ႕ ေနာက္တစ္ခ်က္ၾကားမွာ ‘ခ်ပ္ ..ခ်ပ္’ ဆုိတဲ့ ရွပ္တာရဲ႕ ေျပးေျပးလႊားလႊား အသံက ကြၽန္မအိမ္ေဘးက ရန္ျဖစ္ေနတဲ့ လင္မယားအသံထက္ အမ်ားႀကီး ခ်ိဳတယ္။
သိလား။ ဓာတ္ပံုေတြထဲက ပန္းေဂၚဖီခင္းႀကီးက လတ္ဆတ္တဲ့ရနံ႔ရယ္၊ ေျမ သင္းနံ႕ရယ္။ သဘာ၀ရနံ႔ရယ္ သင္းေန တာပဲ။ အဲဒီဓာတ္ပံုေပါ့။ ကြၽန္မသူငယ္ ခ်င္း ဓာတ္ပံုဆရာတစ္ေယာက္က ကြၽန္မကို လက္ေဆာင္ေပးခဲ့တာ။ ဓာတ္ပံု လက္ေဆာင္ေပးမယ္ ေျပာၿပီး အဲဒီပံုေပးေတာ့ ဘာေၾကာင့္ ဒီပံုကိုေပးတာလဲလုိ႕ ေမးမိတယ္။ အေရာင္ေတြစံုလို႕တဲ့။ ဟုတ္တယ္။ အဲဒီဓာတ္ပံုက ေတာ္ေတာ္ေလး အေရာင္စံုတယ္။ နီ၀ါေရာင္ယာ ေျမထက္မွာ ပန္းေဂၚဖီပင္ေပါက္ေတြက စိမ္းစိုလို႕၊ သူ႕ေနာက္က ေတာင္တန္းျပာႀကီးေတြက ေကာင္းကင္ရဲ႕ လင္းညိဳ႕ တဲ့ အျပာနဲ႕ ျပာလြင္မႈျခင္း ၿပိဳင္ေနလိုက္တာ။ သစ္ပင္စိမ္းစိမ္းတစ္ခ်ိဳ႕လည္း ပါ တယ္။  ၾကံၾကံဖန္ဖန္ ေျပာရင္ေတာ့ နင့္ ဟာက အနီရယ္၊ အ၀ါရယ္၊ အျပာရယ္၊ အစိမ္းရယ္ကလြဲရင္ က်န္တဲ့ ခရမ္းတို႕  လိေမၼာ္တို႕၊ ဖက္ဖူးစိမ္းတို႕ ..တို႕.. တို႕မွ မပါဘဲလို႕ ေျပာရင္လဲရတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ အျဖဴအမည္းေလာက္သာ အေရာင္ထင္တဲ့ ကြၽန္မအတြက္ ဒီပံုက အေရာင္စံုတယ္။ ဓာတ္ပံုမဟုတ္ဘဲ ပန္းခ်ီကားသာဆိုရင္ တမင္ အေရာင္စံုေအာင္ ေပါင္းစပ္ထားတယ္လို႕ ကြၽန္မ ထင္မိမွာ အမွန္ပဲ။ ခုေတာ့ ဓာတ္ပံုဆိုေတာ့ ေဘာင္တစ္ခုထဲက ျမင္ကြင္းထဲမွာ အေရာင္ေတြရဲ႕ ညီညြတ္မႈက ျငင္းမရဘူးမဟုတ္လား။ ေနာက္ သူငယ္ခ်င္းကလည္း ကြၽန္မကို လက္ေဆာင္ေပးရံုေလာက္အတြက္ အပင္ပန္းခံၿပီး ဖိုတိုေရွာ့ပ္ေတြ သံုးေနမယ့္ သူလဲ မဟုတ္ဘူးေလ။ ဒီအတိုင္းေလးပဲ ရိုက္ထားတာပါ။ သူမ်ားေတြယံုခ်င္မွ ယံုေပမယ့္ ကြၽန္မေတာ့ ယံုတယ္။ ဓာတ္ပံုဆရာ တကယ္စစ္ရင္ သဘာ၀ကို မလွည့္စားဘူးေလ။
ကြၽန္မ ျမတ္ႏုိးရတဲ့ ဓာတ္ပံုေလး တစ္ပံုရွိတယ္။ တစ္ပံုလံုးမွာ အစိမ္းေရာင္ေတြ လႊမ္းလို႕။ အံု႕ဆုိင္းေနတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ စိမ္းလန္းမႈေအာက္က အကြက္ေဖာ္ထားတဲ့ လူသြားလမ္းေလးကို ရိုက္ထားတဲ့ ျမင္ကြင္းေလးက ႐ိုးစင္း ရွင္းလင္းလြန္းတယ္။ ကင္မရာရဲ႕ ဖုိးကပ္စ္ ျဖတ္ထားတဲ့ ေနရာက ပလက္ေဖာင္းတစ္ေနရာ။ အဲဒီေနာက္က ေ၀၀ါးေနတာက အဆံုးမရွိတဲ့ လမ္း။ အစိမ္းေရာင္ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ေနေရာင္ေတြက ဟိုတစ္ေျပာက္ ဒီတစ္ေျပာက္နဲ႔ လမ္းေလးထက္မွာ က်ေနေသးတယ္။ ကြၽန္မ ခ်စ္လိုက္တာ။ ဒီလမ္းေလးက ကြၽန္မ ေလွ်ာက္ရတဲ့ လမ္းလိုပဲ ညီညာေပမယ့္ မေခ်ာေမြ႕ဘူး။ အထက္ေကာင္းကင္က အလင္းေရာင္ ပ်ပ်ေလးေတြကို မွန္းဆျပီး မႈန္၀ါး၀ါး အနာဂတ္ကို ေလွ်ာက္ေနရတဲ့ ကြၽန္မကို အတိအက် ကိုယ္စားျပဳတယ္ မဟုတ္လား။ အဲဒီပံုေလးကို စေတြ႕တုန္းက ကြၽန္မ သေဘာက်တယ္၊ အစိမ္းေရာင္ခ်ည္း သက္သက္ ျပဳစားမႈမွာ ကြၽန္မဟာ စူးနစ္ ေပ်ာ္၀င္တယ္။ ကြၽန္မက ႐ူးတယ္လို႕ပဲ ေျပာေျပာ အစိမ္းေရာင္ အပင္ေတြ ေအာက္က ေနေပ်ာက္ေတြကို ေႏြးေထြးမႈလို႕  အမည္တပ္ ခံစားခ်င္တာ။ ဒါေပမယ့္ အစိမ္းေရာင္က ဘက္မလိုက္တတ္ဘူးဆိုတာ ကြၽန္မ ေမ့ေနခဲ့တယ္။ ကြၽန္မ ဘယ္ေလာက္ပဲ ရူးရူး အစိမ္းက အစိမ္းပဲ။ အစိမ္းေရာင္ေတြၾကားမွာ ေႏြးေထြးမႈကို ရွာခ်င္တဲ့ ကြၽန္မဟာ အစိမ္းထဲက ေျပးမထြက္ႏုိင္ဘူး။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ အစိမ္းကို အစိမ္းလို႕လက္ခံ၊ ကြၽန္မ ဘ၀ကို အရွိကို အရွိအတိုင္း ခံစားမိလိုက္တဲ့အခါ အစိမ္းေပမယ့္ စိုေနတဲ့ အစိမ္း။ အဲဒီ အစိမ္းေရာင္ကို ကြၽန္မ ခ်စ္လိုက္ရတာ။ ကြၽန္မတို႕လူေတြက အရာရာကို အတၱေတြနဲ႔  ဇြတ္ဖန္တီး ခ်င္ၾကတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဓာတ္ပံုေလးထဲက ကြၽန္မရလိုက္တဲ့ အသိလို အစိမ္းက အစိမ္းပဲ၊ ဒါေပမယ့္ ဒါဟာ ေႏြးေထြးမႈလို႕လက္ခံယူလိုက္မယ္ဆိုရင္  ဒီလို ခံယူ လိုက္ႏုိင္သူအတြက္ ဒါက ေႏြးေထြးမႈပဲ မဟုတ္လား။ ဒီလိုနဲ႔ ကြၽန္မက အစိမ္းေရာင္ေတြေၾကာင့္ ေႏြးေထြးေနခဲ့တယ္။
ကြၽန္မဟာ ပိန္းပိတ္ေနေအာင္ ေမွာင္မိုက္တဲ့ အခ်ိန္တစ္ခ်ိဳ႕မွာ ဓာတ္ပံုေတြေၾကာင့္ အလင္းပြင့္ခဲ့ဖူးတယ္။ ဘ၀ရဲ႕ ခါးသီးမႈတစ္ခ်ိဳ႕ကို ဓာတ္ပံုေတြနဲ႔အတူ အံႀကိတ္ ရင္ဆိုင္ဘူးတယ္။ ကြၽန္မရဲ႕ အထီးက်န္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္ တစ္ခ်ိဳ႕တစ္၀က္မွာ ဓာတ္ပံုေတြက အေဖာ္ျပဳေပးခဲ့တယ္။ တကယ္ဆုိ ကြၽန္မကို ခံစားျဖစ္ေစခဲ့တဲ့ ဓာတ္ပံုေတြကို ဖန္တီးၾကသူ ဓာတ္ပံုဆရာ တစ္ေယာက္စီတုိင္းကို ကြၽန္မ ေက်းဇူးတင္သင့္တယ္။ ကြၽန္မ အာရံုထဲမွာ အခုထိ စြဲထင္က်န္ေနေအာင္ သူတို႕ရဲ႕ ဓာတ္ပံုေတြက ေကာင္းလြန္းလွတယ္။ ကြၽန္မ ခ်ီးက်ဴးပါတယ္။ လူ သားဆန္တဲ့ ခံစားမႈတစ္ခ်ိဳ႕ သူတို႕ရဲ႕ ဓာတ္ပံုေတြက တဆင့္ရရွိခဲ့တယ္ ဆိုတာကိုလည္း ၀န္ခံပါတယ္။ တစ္ခါတရံမွာ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း လက္တစ္ဆုပ္စာကလည္း အဲဒီပံုရိပ္ေတြထက္မွာ ရွိေန တတ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဓာတ္ပံုေတြကို ကြၽန္မခ်စ္ပါတယ္။
ဓာတ္ပံုေတြကို ခ်စ္တဲ့ကြၽန္မက ဓာတ္ပံုဆရာေတြကိုလည္း လူသားေတြထဲက သီးသန္႔ခြဲထားၿပီး ျမင္ေတြ႕ခံစားတယ္။ ဥပမာကြယ္ .. လူတစ္ေယာက္ကုိ ကြၽန္မျမင္တယ္။ ဆင္းရဲသည္ျဖစ္ေစ၊ ခ်မ္းသာသည္ျဖစ္ေစ၊ ရာထူးျမင့္မားသည္ျဖစ္ေစ၊ အဆင့္နိမ့္သည္ျဖစ္ေစ သူသည္ လူျဖစ္သည္ပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကင္မရာ ကိုင္တဲ့သူေတြကေတာ့ ကြၽန္မအတြက္ လူလို႕ခံစားမရဘဲ ဓာတ္ပံုဆရာေတြခ်ည္းလို႔ပဲ ခံစားမိေနတယ္။ အမယ္ … အတူတူခ်ည္းေတာ့ ဘယ္ဟုတ္ပါ့မလဲေနာ့။ တစ္ခ်ိဳ႕ ေတြ ဓာတ္ပံုရိုက္တာ စီးပြားျဖစ္ရိုက္တာ။ တစ္ခ်ိဳ႕ကက်ေတာ့ ဓာတ္ပံုဆရာ ျဖစ္ရတာကို ဂုဏ္ယူလို႕၊ တစ္ခ်ိဳ႕က် ေတာ့ ရိုက္ရတဲ့ဟန္ကို ဂုဏ္ယူေနၾကျပန္ေရာ။ တစ္ခ်ိဳ႕က်ျပန္ေတာ့ ကင္မရာ ေမာ္ဒယ္လ္အျမင့္ သံုးရတာကိုခ်စ္လို႕ ဓာတ္ပံုရိုက္ေနၾကတာ။ ဒီလို လူမ်ိဳးေတြေတာ့ စိတ္ပ်က္စရာပါ။ ကင္မရာကသာ ေမာ္ဒယ္လ္ျမင့္လာတယ္ ပံုေတြက အဆင့္အတန္း မျမင့္လာဘူး။ ခင္ဗ်ားက ကင္ႏြန္ သမားလား၊ ကမ္ႏြန္မဟုတ္ရင္ နည္း နည္းေတာ့ အထင္ေသးခံရမယ္။ ဟုတ္တယ္။ ဒီေလာကမွာ ကမ္ႏြန္က ဘုရင္ လို႕ ဓာတ္ပံုဆရာအမ်ားစုက တစ္ညီတစ္ညြတ္တည္း လက္ခံက်င့္သံုးေနၾကတယ္။ အာ ..နီကြန္မွာလည္း အားသာခ်က္ ရွိပါတယ္ဟ။ သူငယ္ခ်င္း နီကြန္သမားတစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း ေစာတက တက္ဖူးတယ္။ အေရာင္စိုတယ္၊ ဘာျဖစ္တယ္၊ ညာျဖစ္တယ္။ ဒီမွာ ဆိုနီကလည္း …။
အား …. ေတာ္ၾကပါေတာ့။အဲဒီ ကင္ႏြန္ေတြ၊ နီကြန္ေတြ၊ ဆိုနီေတြ၊ ပင္နာဆိုးနစ္ေတြ၊ ခင္ဗ်ားတို႕ရဲ႕ လက ညွိဳးတစ္ခ်ပ္ မႏွိပ္ပဲ ရိုက္လို႕ရရဲ႕လား ဓာတ္ပံုဆရာေတြေရ။ တကယ္ေတာ့ ဓာတ္ပံုဆရာေတြက အလွကို ႐ိုး႐ိုးသားသား ျမင္တတ္သူေတြပါ။ ဒါေပမယ့္ လူေတြရဲ႕ ညစ္ညမ္းမႈေတြ၊ နည္းပညာကို အသံုးခ်ၿပီး ေရသာခိုခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြေၾကာင့္ ဓာတ္ပံုေတြမွာ အေရာင္ညစ္ညမ္းမႈေတြ ျဖစ္လာတယ္၊ ပရိသတ္ကို လွည့္စားတဲ့ မသမာမႈေတြ ျဖစ္လာတယ္။ ကြၽန္မ … ေၾကကြဲရတယ္။  တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ ဓာတ္ပံုမ်ားကို ၾကည့္ရင္း ကြၽန္မ ေၾကကြဲရတယ္။
ဓာတ္ပံုေတြက မညာေပမယ့္ လူေတြက ညာတယ္ေလ။ ကြၽန္မေဘးမွာ တစ္ေယာက္ေယာက္ ဒီဓာတ္ပံုႀကီးက  လိမ္ထားမွန္း အသိသာႀကီးပါကြာလို႕ ေျပာရင္ စိတ္မကာင္းျဖစ္တယ္။  ဓာတ္ပံုေတြက ဘယ္မွာလိမ္လို႕လဲ။ သူတို႕ဟာ ပကတိအတိုင္း ကင္မရာရဲ႕ မွန္ဘီလူးကိုျဖတ္၊ ဓာတ္ပံုဆရာရဲ႕ မ်က္ၾကည္အိမ္ထဲမွာ အရိပ္ထင္လာတာ။ ဒါကိုပဲ ဓာတ္ပံုဆရာက အမိအရဖမ္း ရတာမဟုတ္လား။ ဒါေပမယ့္ ဒီလို အမိအရ ဖမ္းေနခ်ိန္မွာ ဓာတ္ပံုဆရာရဲ႕ ခံစားမႈေတြက အဲဒီပံုရိပ္ေတြေပၚမွာ လႊမ္းမိုးေနတယ္။ သူတို႕ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ၊ ၀မ္းနည္းမႈေတြ၊ စိတ္မၾကည္သာမႈေတြ၊ ခ်စ္ျခင္းေတြစတဲ့ ရသေပါင္းစံုဟာ ဓာတ္ပံုေတြထဲ ေပါင္းစပ္ ၀င္လာတဲ့အခါ ဓာတ္ပံုက ဓာတ္ပံုမဟုတ္ေတာ့ပဲ ေဒါသမာန္ေတြ၊ လွည့္စားမႈေတြ၊ လိမ္ညာမႈ အေငြ႕အသက္ေတြ ေပၚလြင္လာတာ။ ဒါက လူေတြေၾကာင့္ ပဲမဟုတ္လား။
လူေတြက အခ်င္းခ်င္း လိမ္ညာၾကတာအားမရလို႕ ဓာတ္ပံုေတြကိုပါ လိမ္ညာၾကတယ္။ ကြၽန္မက ဒီအျဖစ္အ ပက္ကုိ ၀မ္းအနည္းဆံုးပဲ။ ဒါေပမယ့္လည္း ကြၽန္မရဲ႕ ၀မ္းနည္းမႈက ဘယ္ေလာက္ တာရွည္ခံႏုိင္မလဲ။ ကြၽန္မကေရာ ဘယ္ေလာက္ထိ အသက္ရွင္ေန ႏုိင္မလဲ။ ကြၽန္မကေရာ ဓာတ္ပံုေတြကို ဘယ္ေလာက္ထိ ခ်စ္ႏုိင္မလဲ …။
အခ်ိန္ဆိုတဲ့ အကန္႔အသတ္တစ္ခုမွာ ကြၽန္မဟာ ဘာတတ္ႏိုင္ေသးလဲ။ ကြၽန္မခ်စ္တဲ့ ဓာတ္ပံုေတြနဲ႔ ကြၽန္မက မၾကာခင္မွာ ခြဲခြါရေတာ့မယ္။ ခြဲခြါျခင္း လက္ေဆာင္အျဖစ္ ကြၽန္မဟာ ကြၽန္မရဲ႕ ဓာတ္ပံုေတြကို ကြၽန္မလို တန္ဖိုးထားတတ္မယ့္ သူေတြအတြက္ ခ်န္ထားခဲ့ခ်င္တယ္။ ဒီဆႏၵကို ကြၽန္မခ်စ္တဲ့ ဓာတ္ပံုဆရာက ျဖည့္ဆည္းေပးဖို႕ ကြၽန္မ ေတာင္းဆိုခဲ့တယ္။ ဟုတ္တယ္။ ဒါက သူ႕အတြက္ တကယ့္ ဂႏၱ၀င္ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္သြားႏုိင္တယ္။ ကြၽန္မနဲ႕ အတူရွိခ်ိန္ကစၿပီး ကြၽန္မခ်စ္တဲ့ ဓာတ္ပံုဆရာက ဓာတ္ပံုေတြ မရိုက္ျဖစ္ခဲ့တာ ၾကာၿပီပဲ။ ကြၽန္မက ဒါကို အျပစ္တစ္ခုလို ခံစားေနရင္း ခ်စ္သူအတြက္လည္း လက္ေဆာင္ ေပးခဲ့ခ်င္ေသးတယ္။ ေနာက္ဆံုးဆိုတဲ့ တခဏမွာ ကြၽန္မမွာ ျပံဳးဖို႕ အားမရွိေတာ့ရင္ေတာင္ ကြၽန္မ ခ်စ္သူအတြက္ ယဲ့ယဲ့ေလးေတာ့ ကြၽန္မ ျပံဳးခဲ့မယ္။  ဒါက ေသခါနီးဆိုရင္ေတာင္ ကြၽန္မအတြက္ ၿငိမ္းေအးေသာအခ်ိန္ ပါပဲ။
ကြၽန္မနားထဲမွာ ရွပ္တာပိတ္သံ ‘ခ်ပ္ .. ခ်ပ္’ ဆုိတာေတြ ၾကားေနရတုန္းပဲ။ တစ္ခုနဲ႕တစ္ခုၾကား အရွိန္တျဖည္းျဖည္း ေလ်ာ့ေလ်ာ့လာတာကို သိရက္ နဲ႕ ကြၽန္မ  ၾကိတ္မွိတ္ခံစားေနရတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြၽန္မ ေပ်ာ္တယ္။ ကြၽန္မရဲ႕ ေနာက္ဆံုးခ်ိန္ဆိုတဲ့ တခဏမွာ ကြၽန္မဟာ ကြၽန္မခ်စ္တဲ့ ဓာတ္ပံုဆရာနဲ႔အတူ ကြၽန္မခ်စ္တဲ့ ဓာတ္ပံုေတြ၊ ကင္မရာေတြနဲ႔အတူ ရွိေနႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးကို ေတြးရင္း ကြၽန္မေပ်ာ္ေနတယ္။ ေသေပ်ာ္တယ္ဆုိတာ ဒါမ်ိဳးပဲလားလို႕ ေမးခြန္းထုတ္တယ္။
အို … ကြၽန္မၾကားေနရတဲ့ ရွပ္တာသံေတြ တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု ေတာ္ ေတာ္ေလးကို ျခားေနၿပီ။ တကယ္လို႕မ်ား ေနာက္ထပ္ တစ္ခုကိုမ်ား ကြၽန္မ မၾကားႏုိင္ေတာ့ဘူး ဆိုရင္ ….။
 ခ်စ္တဲ့ ဓာတ္ပံုဆရာေရ … .
ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကြၽန္မရဲ႕ မ်က္၀န္းက ရွပ္တာေလးေတြကို ပိတ္ေပးခဲ့ပါ၊ အျပံဳးတစ္စံုကိုေတာ့ လ်စ္လ်ဴရႈထား လိုက္ပါကြယ္ …။
ယုပမ္
ဒီဇင္ဘာ ၁၊ ၂၀၁၀

ဤေနရာမွ တဆင့္ကူးယူေဖၚျပပါသည္။

0 comments:

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes