ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာနသည္ အေျခခံပညာေရးက႑အား တိုးတက္ေအာင္ျမင္လ်က္ရွိေၾကာင္း ေန႔စဥ္ထုတ္ သတင္းစာမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပလ်က္ရွိသည္။ ထုတ္ျပန္ခ်က္စာရင္းအရ သူငယ္တန္း ေက်ာင္းဝင္ႏႈန္းသည္ ၂၀၁၁-၂၀၁၂ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ ၉၈ ဒသမ ၄၇ ရာခိုင္ႏႈန္း တိုးတက္ျမင့္မားလာသည္ဟု ဆိုသည္။ ၂၀၁၁-၂၀၁၂ ပညာ သင္ႏွစ္တြင္ အေျခခံပညာ မူလတန္းအဆင့္တြင္ ပညာသင္ၾကားေနၾကေသာ သူငယ္တန္းမွ စတုတၳတန္းအထိ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူဦးေရစုစုေပါင္းမွာ ၅ ဒသမ ၁ သန္းေက်ာ္ရွိေၾကာင္းသိရသည္။ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ
အေျခခံပညာမူလတန္းအဆင့္ေက်ာင္းမ်ားကို ေက်ာင္းသားဦးေရ ၁၀၀ ႏွင့္ေအာက္ရွိပါက ေငြက်ပ္ ငါးေသာင္း၊ ေက်ာင္းသားဦးေရ ၁၀၀ ႏွင့္အထက္ ၂၀၀ ရွိပါက ေငြက်ပ္ ရွစ္ ေသာင္း၊ ေက်ာင္းသားဦးေရ ၂၀၀ ႏွင့္အထက္ရွိပါက ေငြက်ပ္ တစ္သိန္း ကို ေက်ာင္းသံုး႐ံုးသံုးပစၥည္းမ်ားဝယ္ရန္
ေထာက္ပံ့ေပးထားသည္ဟုဆိုသည္။
၂၀၁၂-၂၀၁၃ ပညာသင္ႏွစ္အတြက္ ပညာသင္ေထာက္ပံ့ေၾကးကို မူလတန္းအဆင့္တြင္ ေက်ာင္းသား ငါးေထာင္အား ေပးအပ္ခဲ့ၿပီး၊ က်ပ္ေထာင္ေပါင္း ၂၅၀၀၀၀ ေပးအပ္ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း၊ အလယ္တန္းအဆင့္တြင္ ေက်ာင္းသား ေလးေထာင္အတြက္ က်ပ္ေထာင္ေပါင္း ၂၄၀၀၀၀ ႏွင့္ အထက္တန္းအဆင့္အတြက္ ေက်ာင္း သား ႏွစ္ေထာင္အား က်ပ္ေထာင္ေပါင္း ၁၆၀၀၀၀ ေပးအပ္ခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေက်ာင္းမ်ားအေနျဖင့္လည္း ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ အထက္တန္းေက်ာင္း ၁၂၅၄ ေက်ာင္း၊ အထက္ တန္းေက်ာင္းခြဲ ၁၁၁၅ ေက်ာင္း၊ တြဲဖက္အထက္တန္းေက်ာင္း ၉၀ ေက်ာင္း၊ အလယ္တန္းေက်ာင္း ၁၀၂၈ ေက်ာင္း၊ အလယ္တန္းေက်ာင္းခြဲ ၁၉၅၀ ေက်ာင္း၊ တြဲဖက္အလယ္တန္းေက်ာင္း ၃၃၁ ေက်ာင္း၊ မူလတန္းလြန္ ေက်ာင္း ၆၆၂၂ ေက်ာင္း၊ မူလတန္းေက်ာင္း ၂၇၂၇၄ ေက်ာင္း၊ မူလတန္းေက်ာင္းခြဲ ၁၃၀၀ ေက်ာင္း၊ တြဲဖက္ မူလတန္း ေက်ာင္း ၁၁၈၉ ေက်ာင္း၊ စုစုေပါင္း ၄၂၁၅၃ ေက်ာင္းကို တစ္ျပည္လံုးတြင္ ဖြင့္လွစ္ေပးနိုင္ခဲ့သည္။
မူလတန္းဆရာ ဆရာမမ်ားအတြက္ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ပညာသင္ႏွစ္မွစတင္ၿပီး ေပးအပ္ခ်ီးျမင့္ လ်က္ရွိေသာ လစာႏႈန္းမွာ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္သည္။
မူလတန္းျပဆရာမ်ားရရွိသည့္ လစာႏႈန္း - (၅၃၀၀၀ိ/-၁၀၀၀ိ/-၅၈၀၀၀ိ/)
မူလတန္းေက်ာင္းအုပ္မ်ားရရွိသည့္ လစာႏႈန္း - (၅၉၀၀၀ိ/-၁၀၀၀ိ/-၆၄၀၀၀ိ/)
လက္ရွိ သာမန္လက္လုပ္လက္စားတစ္ေယာက္ တစ္ေန႔လုပ္အားခႏႈန္းမွာ ေငြက်ပ္ ၂၀၀၀ မွ ၃၀၀၀ ႏႈန္း သတ္မွတ္ေပးေနရၿပီး၊ တစ္ေန႔လွ်င္ က်ပ္ေငြ ၅၀၀၀ ခန္႔အထိေပးေနရေသာ လုပ္အားရွင္မ်ားလည္းရွိေန ေၾကာင္း သိရသည္။
ေမာကၡ
Sunday, 30 September 2012
အေျခခံပညာေရးက႑ ပညာေရးျမွင့္တင္မႈမ်ား ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာနမွထုတ္ျပန္
08:46
Unknown
No comments
0 comments:
Post a Comment